{Tipp!: Ha nem jeleníti meg a képeket,akkor menj rá arra az ikonra,jobb egérgomb,majd menj rá a "Kép megjelenítése" parancsra,aztán menj rá a Visszára,ha vissza akarsz térni ide,és ha megnézted a képet.}
Itt találod a Crash Bandicoot 2 Cortex Strikes Back első terveit,de végül is nem használták fel őket.
1. fejezet:
Öregebb tervek
Warp Room
Ahogy látod, a Warp Room keresztülment néhány hatalmas változáson,mint amihez hozzászoktunk. Itt minden különböző. A legtöbb nyilvánvaló különbség a hologram kijelző- ahelyett, hogy mutatja a repülőfényképezőgép Cortexet, ez megjelenik a központból, és egy egyenesszögben. Maga a központ eléggé furcsa, és nem tűnik úgy, hogy van egy emelése. A környezet nem ugyanaz,mint bármelyik és ugyanaz kel el a Crystal/Gem-kijelzőért mindegyik bejárat tetőjén.
Cut Snow nevű pálya
Nem gyakran sikerül teljesen vágott szinteket látnunk a Naughty Dog játékokban, de ez úgy tűnik, hogy töri a szabályt. Ez a szint felismerhetetlen olyan színösszeállításokkal és környezettel, amiket soha nem sikerül látnunk a játékban.
Cut Sewer nevű pálya 1.
Ez vagy egy látatlan szennyvízcsatornaszint, vagy ezt a darabot változtatták a végső változatban, mert nincs a játékban egy ilyen rész.
---------
2. fejezet:
A bemutató Trailer
Ez egy utánfutó volt, amit egy öreg Official Playstation Magazine demólemezben találtak. Sok öreg anyag, köztük egy különböző logó, a Crash 1 HUD használata, a váltakozó utak és a sugár-csomaggal rendelkező normális fonó animáció. Ez szintén a második eltávolított szennyvízcsatornaszintből többet mutat.
Öreg logó
A logó egy öreg verziója, ami különböző színekkel tűnik ugyanannak. Szintén észre tudod venni az öreg Universal Interactive Studios logót.
Space Oddballs
- Az az első két screenshotbemutató-terület, amit nem látnak a játék végső változatában.
- A harmadik screenshot mutatja Crasht miközben használja a normális forgó animációját. A végső változatban neki van egy új mikor használja a sugár-csomagot.
Crash 1 HUD
Ahogy ezek a screenshotok mutatkoznak, Crash 2 fejlesztésben használta a HUD betűtípust Crash 1 korán.
---------
3. fejezet:
The Ugly Crash Trailer
A Warp Room Oldness
-Az első screenshot megmutat egy hologramot a játékosnak, aki ugyanakkor irányítja Crasht, tervezi. (nem lehetséges a játékban).Cortex animációja valószínűleg nem volt kész pillanatnyilag, mert minden, amit ez mutat, a feje, fagyott kedvel a screenshotban.
- A második screenshot különböző betűtípusokat és ikonokat mutat a szintbejáratokon. Szintén nehéz megmondani, de az emelés eltűnt.
Levett Jetpack Ellenség
Egy kicsi gép hajlítaná magát Crash ellen.
-Az első screenshot azt mutatja,hogy a rózsaszín struccok eredetileg nem guggoltak.
-A második screenshot azt árulja el,hogy a struccok mögött lett volna egy hangyászféleség,de ez sajnos nem így lett.
-A harmadik screenshot szerintem azt mutatja,hogy a patkánylyuk hogy nézett volna ki a legelső tervekben.
Cut Sewer Level 2.
(Nem vigyáz a Crash hozammal néhány screenshot előtt).Ezek a képek ettől a Trailertől (A Demo Trailer-től) származnak a demóból. Mutatnak egy eltávolított szennyvízcsatornát, ami egy magasságban van furcsa darabokkal, és azok a dolgok, amik nem egyenletesek a játékban.
-Angolnák nincsenek ebben a szintben. Ezt az erőátlagot, amit nekik a szintterv után bemutattak, kitalálták.
-A negyedik screenshot mutat egy Lab Assistantöt miközben mozog és bizonyos oknál fogva felfelé lángol.
-Az utolsó screenshot úgy tűnik, hogy mutatja a szint egy nem teljes részét. Ott nem látod hogy bármi lenne Crash előtt, melyikek magyarázzák a graynest. Ez szintén mutat egy emelkedő hálót. Nincs semennyi magában a játékban, ahogy ők a földön mind laposak és párhuzamosak.
----------
4. fejezet:
MTV GameBrain
MTV GameBrain programjában, sokkal hátsóbb volt 1997-ben Crash 2 a PS1 játékok közül az egyik volt, amit kiadás előtt fedtek be. A GameBrain személyzet megkapott egy bétaváltozatot sok más dologgal, ami közül egy rész látható a bemutatóik közül az egyikben.
Semmi tánc: Crash nem táncolt volna,ha megszerezte volna a Gem-eket.
Egyszerűbb Tiny legyőzés: Tiny Tiger nem ugrott volna átlósan, úgyhogy nem tud platformokat kihagyni hogy utolérje Crasht. Helyette éppen meg fogja ismételni,hogy egyenesen ugabigrál, ami sokkal könnyűbbé teszik a küzdelmet.
Warp Room-ok/Gem-ek
-Amikor Crash rámegy a Warp Room Platform szintvivőre,nem mutat sem fel,se le.helyette csak nyugodtan álldogál.
-Az első és második képek megmutatják, hogy a kék Gemet hogyan kapcsolták a piros Gemmel kezdetben. Ez ismeretlen,hogy miért ezt a rendet változtatták meg a végső változatban.
-Hang Eightnak csak eredetileg egy Gemje volt, látható a harmadik képen. Ez a kép szintén megmutatja, hogy az emelés hogyan állt a központi lyukból a szerelvény helyett.
- A negyedik kép Crash a normális beállásában van,ahogy az előbb is leírtam.
- Az ötödik kép azt mutatja,hogy az Air Crash nevű pályának először csak egy Gemje volt, és Polar nem volt a Bear It pálya mellett.
Doboz számláló
A Doboz pult mindegyik szint végén nagyon különböző volt. Egy forgó kísérteties Doboz és egy __/__ kijelző helyett volt egy kevés szöveg, ami ezt írta: BROKE __ OUT OF __ BOXES.
Piros kristályok
A pályakristályok az első tervekben nem rózsaszínféle szín lett volna,hanem piros színű.
Spideways Bónusz pálya lift
A Bónusz pályákat folyami szinteken nem mutatták volna be.
Halálstílusok
Elsőnek annél a résznél,amikor ez a 2 emberke ezt a vasdobozrudat emelgetik,Crash angyalkává változott volna,és Polart is vinné magával.Ez a valóságban nem így van,hanem amikor nekimennek,Crash beleesik a hóba.
Lila bombaköpő növények
Mint tudni,ezek a bombaköpő növények nem lila színűek,de majdnem azok lettek.Ezek a növények piros színűek lettek volna.(Persze csak a feje,a szára maradt volna zöld.)
Snow Go
- Az első screenshot egy Life Crate helyett mutat egy Surprise Crate-et az Iron Box kazal tetőjén.
- A második screenshotnak igaza van, miután leszállsz a fent levő lezuhanó szakaszból. A hátsó rész csak gyümölcsöt rejt el, úgyhogy a Nitro Switch valahol volt máskülönben a szintben.
Air Crash
Itt van sok forgó áramlás,amik közelében Nitro-k lettek volna elhelyezve.Bizony a mellette lévő fadeszka miatt különösen nehéz lenne átjutni.
Bee-Having
- Az adag, amit láttok az első screenshotban, nem jelenik meg a játékban.
- A szövetek ebben a fajta szintben befejezetlenek itt,ezt bizonyítják a csempék,az emelt négyzetre elhelyezve a hó közepén.